Re: Jaka jest przyszłość procesorów na najbliższe lata ?

Autor: .mit. [Mietek S.] <mietek.stolarz_at_SPAM.NO.onet.eu>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 21:34:23 MET DST

"MT" <spam@dev.null> wrote in message news:4707b223$1@news.home.net.pl...
> Pismaki zawsze znajda temat , sezon na ogory juz sie skonczyl i musza cos
> nowego znalezc.

No ale Phenom x4 się dobrze zapowiada, i liczyłem że nastepcy Opterona
(Barcelona ?) pokażą klasę.

> Nie ma sie czym podniecac kolejny grzejnik ze stajni AMD na Horyzoncie.

Do tej pory tak było, że AMD oferowało za te same pieniadze troche szybsze
cpu.

> Kup intela juz dzis podkrec go na MAXa i bedzies mial to samo.

Phenom x 4 / barcelona też można będzie podkręcić i już nie będzie to samo.

Dlaczego ten procek: IBM 3.0GHz, 2x2MB L2 Cache Xeon Dual Core Processor
7040 (x366)
http://www.ceneo.pl/865225

jest tak obrzydliwie drogi ? 21829 zł, za co ?

MS