Re: Cieńki kabelek USB - pilne

Autor: Agaton <gigsa_at_USUN_wp.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 15:29:27 MET DST

Ewa pisze:

> Nie miałam zamiaru Ciebie obrazić, a tylko oceniłam Twoją odpowiedź.
> Jeżeli jednak to Ciebie obraża, to wpierw nie obrażaj pytającego
> na grupie sugerując, że jest głupi i sam na tak oczywisty wariant
> jak Twoja sugestia nie wpadł i go nie odrzucił.

Czy możesz wskazać sugestię o której piszesz? Odpowiedziałem Ci zgodnie
z posiadana wiedzą. Skoro moje rozwiązanie uznałaś za nie do przyjęcia
to mogłaś sobie oszczędzić oceny odpowiedzi. Szczególnie, że była ona w
tej sytuacji optymalna. Twoja "uprzejma" ocena powoduje, że coraz mniej
jest chętnych do odpowiadania na pytania.

Agaton