Re: napięcia zasilacza - sprzet do wimiany?

Autor: \(_Sajgon_\) <LOGIN_at_SERWER.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 14:35:23 MET DST

> Kupiłem nowy zasilacz CHIEFTEC GPS-450AA-101A ATX 450 Watt. Napięcia
> odczytane z programu speedfan sa nastepujace:
>
> +12v od 11,8 do 12,4 srednia 11,92
> -12v srednia -7,1
> -5v srednia 3,67
>
> czy to dobrze czy zle ? mam reklamować ten sprzet ?

Jejjjjjciuuuuu .... nauczcie się raz na zawsze że N A J L E P S Z Y M i
najbardziej wiarygodnym sposobem zmierzenia napięcia na zasilaczu jest M I E
R N I K ! a nie żadne programy czy odczyty z poziomu bios'a. Zakładając
oczywiście że nie jest to jakiś miernik za 5,99 ;-)

Odsyłam do forum:

http://zenfist.pl/pelen.php?id=40

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=64002

--