Re: Czy są w ogóle takie laptopy?

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 14:28:20 MET DST

gotar napisał(a):

> Jak siedzisz gdzieś w piwnicy czy na dachu? ;]

> Prawdę mówiąc to mój raczej nie będzie wynoszony poza zasięg kabla
> sieciowego (dlatego nie wspominałem nic o akumulatorze;>).

> Sprzęcik ładny, ale i tak za drogo. A ja sobie wyszukałem kolejnego:
> http://www.karen.pl/go/_info/?user_id=4010&lang=pl
> ma jeszcze większą zaletę - port szeregowy! COM to jest jedna z tych
> rzeczy, które mieć chciałbym, bo po tym się sprzęt sieciowy konfiguruje;
> niby można na USB mieć kabelek, ale cieszy taki drobiazg.

> Ano jestem:)

> [...]

A próbowałeś "przesłuchać" sprzedawców od hp?
W pracy używam b. podobnego modelu z kubuntu. Wszystko działa.
Grafika jednak intela i "vampire detector"(TM) included.
tylko procek mam trochę lepszy (nie castrati)
http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=6074

Znalazły się laptopy bez systemu jak powiedziano, że windows OK,
ale angielska i rosyjska wersja OS. :-)
I tak częśc ma z osobno kupowanym windows a część ma z linuxem.

Może mają z tej serii coś z gforce.

Rafał