Re: Myszka Bluetooth

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 14:01:05 MET DST

"zoran" napisał:

> Qpiłam "Microsoft Wireless Laser Mouse 8000" z odbiornikiem
> bluetooth 2,4 GHZ wkładanym w gniazdo USB.

Czy temu odniornikowi jest przydzielany wirtualny port COM?

> nieumiem przez to urządzenie przesłać plików z telefonu SE K750i.

Raczej NTG, (pl.misc.telefonia.gsm lub któraś grupa windziana) ale skoro już
temat został wywołany, to uściślij, czy używasz jakiegoś dodatkowego
oprogramowania (np. MyPhoneExplorer) czy też korzystasz z funkcji telefonu
"Wyślij => Przez Bluetooth"?

FUT: pl.misc.telefonia.gsm

JoteR