Re: Cieńki kabelek USB - pilne

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 12:12:10 MET DST

> Liczyłam na jedną z odpowiedzi - albo ktoś używał taki
> kabelek i może napisać, że jest OK (nie sądzę, że to jest
> badziewie) - albo wie, że używać go do drukarki lub skanera
> nie należy bo ...

tak pewnie ludzie uzywali cienszych i grubszych i srednich
ale jezeli nie podajesz czy kabel jest jakiejs konkretnej firmy
tylko informacje "na oko" ze jest cienszy niz inny kabel
to o kablu to przeciez *nic* nie mowi

a z mojego doswiadczenia wynika ze drukarki chodza na kablach
dowolnych nie dluzszych niz 1,2m bez problemu a potem bywa roznie