Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 11:03:17 MET DST

"ledres" napisał:

> Czyli jednak komputer tez sie liczy?

Tak, jeśli go podpinasz bezpośrednio lub za pomocą switcha do sieci ISP i
korzystasz z adresu TCP/IP przydzielonego przez tegoż providera. Natomiast
jeśli do tej linii podepniesz tylko router, a dopiero za nim komputery,
pralki, lodówki czy ekspres do kawy, korzystające z adresów TCP/IP
przydzielonych przez Twój router - to już dostawcy nic do tego. Your LAN is
Your castle ;-)

> Nie mam czasu teraz szukac regulaminu :)

To nie szukaj, bo nawet jak znajdziesz to tym bardziej nie będziesz miał
czasu go przeczytać. ;->

JoteR