Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 10:11:21 MET DST

> Już miałem kupić ten monitor a tu się dowiaduję, że matryce TN to są w
> ogóle fuj i pfie.
> Kupując LCDka zależy mi oczywiście na możliwie najlepszej jakości, ale
> bez przesady - czy mam się przejmować tą matrycą?
>
> Może polecicie coś innego z budżetem do 1100 złotych?

Sam mam Samsunga 206BW i uważam że jest rewelacyjny... Wczoraj oglądałem w
sklepie monitory Belinea za ponad 2000zł na matrycy MVA i powiem ci jedno
jeśli nie jesteś grafikiem to naprawde szkoda siana. Matryce TN 3 generacji
w zupełności wystarczaja.

Btw. Koło tych Belinei za 2k stały też takie za 1k na matrycy TN - różnica
była naprawde minimalna. Moim zdaniem jedynie wywalenie pieniędzy w błoto. A
za kilka lat i tak zmienisz na "o niebo lepszy"...

--
Seb