Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 20:51:43 MET DST

Skylla pisze:

> Podaj jakie masz numery IP na tych komputerach i wszystko się wyjaśni,
> ale moim zdaniem to jest router a nie switch.

Mylisz sie.
To jest moj switch: http://sklep.benchmark.pl/pelny_1557.html
IP mam rozne, a co bys chcial wiecej wiedziec?

> Ponadto inea autoryzuje
> też MAC karty sieciowej podłaczonej do modemu (przynajmniej w Poznaniu),
> nie tylko numer modemu.

OK, ale co z tego wynika?
Od kilku lat juz korzystam z uslug tej firmy (wczesniej nazywaa sie
ICP), zarowno ja jak i wszyscy moi znajomi dziela ten internet switchem.

pzdr. ledres