Pavilionowe zamieszanie

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 18:45:31 MET DST

Witam

Szykuje się do zanabycia notebooka. Upatrzyłem sobie cos takiego:
HP Pavilion Media Center dv6670ew (GZ837EA#AKD)

Niestety specyfikacje na różnych stronach znacznie sie różną:

- specyfikacja sklepu hp, aukcje allegro i sklepy netowe ............

1. jedni podają ,że jest on w nowej technologi Santa Rosa a inni nie, HP Polska
twierdzi,ze nie - sprzedawcy,ze ma szyne 800 Mhz i jest santa rosa
2. jedni pisze,że procek ma 4MB L2 cache inni,ze 2MB (np intel)
3.jedni piszą,że ma standard wifi N (agn) a inni ,ze tylko Abg

Rozmawiałem z róznymi sprzedawcami i chatem HP polska i opinie są tak
sprzeczne,że juz nie wiem

Chciałbym byc przyszłościowy i dokupić ap z e standardem N (np linksys wag325)
ale już sam nie wiem czy ten HP ma czy nie ma N !!

Ma ktoś ten model ??

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Piotr