Re: Instalacja systemu a dysk SATA

Autor: GK <grego69_at_op.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 15:32:50 MET DST

ggs pisze:
> "GK" <grego69@op.pl> wrote in message

> Tu jest problem -> co najmniej SP1 .

> Problemu nie bedzie.

Prawdę mówiąc to tak sobie pomyślałem, że to może przez brak SP.
Utworzyłem wprawdzie płytę z SP2 i driverem do SATA, ale podczas
instalacji wyrzuciło mi komunikat o błędzie w odczycie drivera do SATA,
dlatego drugą próbę robiłem z samum win bez SP i sterownikiem na dyskietce.
Ok, dzięki za pomoc. Spróbuje wieczorem.