Re: wybór monitora LCD - ok. 20 cali. Może LG Electronics L226WTQ-SF?

Autor: <pavwlod_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 11:33:51 MET DST

On 5 Paź, 11:06, "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl>
wrote:
> ____________________________
> Myślę, że co najmniej 20 cali.
> Jak monitor sprawdzać się bedzie w codziennej pracy? Tzn.
> rozdzielczość na jakiej powienien pracować, aby obraz był ok.
> Jak sprawować się będzie w grach oraz w oglądaniu filmów.
>
> Mam athlona 5600+ z GeForce 8600GT. Boje się sytuacji, że mając tak
> duży monitor będe musiał ustawiać bardzo dużą rozdzielczość, przez co
> np. gry uruchamiać będę z trudem.
> Może lepiej 20calowy? choć ten ma atrakcyjną cenę.

> [...]

czyli inaczej mówiąc: kupować 22" zamiast 20" i będzie bez problemów?
Te paski zajmą dużą część monitora? jesli tak to czy jest w takim
razie sens kupowania większego, skoro rożnicę tą zajmą paski
(oczywiście w grach)
Czy ta zmiana rozdzielczości odbywa się bezproblemowo i raz ustawiona
dotyczyć będzie każdej gry, czy w chwili gdy będę chciał zagrać będzie
ustawiał to na karcie graficznej...

A jak filmy? tez wymagane będą jakieś zabiegi?