odczyt CD utrudnia pracę w systemie

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 02:30:53 MET DST

Witam!

Panowie (i Panie) czy to jest normalne, że, gdy komp odczytuje świeżo
włożoną płytę, cały system poprostu się zawiesza na pare potwornie
wkur*iających sekund? Czy to kwestia RAMU, czy CD-ROMU, czy procesora?
Mam 3GB RAMU (fizycznie $, ale moja płyta głowna czyta tylko 3 w
systemie 32-bitowym), CD/DVD Samsung SH-S182 i procesor Core 2 Duo
E6600.

Sprawdzałem już czy jest DMA czy pio i jest DMA. Czy można w jakiś
sposób wyeliminować to gówno?

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi