Jak nazywa sie ta przelaczka?

Autor: Jan-xx <jan-xxBEZTEGO_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 18:00:42 MET DST

Witam!

Zepsula mi sie przelaczka, ktora pozwala z jednej strony podpiac standardowy
kabel sieciowy (skretka), a z drugiej sieciowa karte PCMCIA. Wejscie w
PCMCIA jest prostokatne (ok. 2 mm x 10 mm), wpina sie do niego koncowke,
ktora ma 15 zabkow (chyba 15 - trudno sie doliczyc z powodu malej
wielkosci).

Potrzebuje kupic nowa przelaczke, ale nie wiem, czego konkretnie szukac :) .
Pomozecie?

--
Pozdrawiam,
Jan-xx