czy to wina sprzętu, czy systemu? HELP !!!

Autor: francuz <francuz68_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 17:31:38 MET DST

wymieniłem padniętą płytę główną na Abit KT7A. w tej chwili mam takie
zestawienie: płyta gł. Abit KT7A, procek Duron 1200, 512 SDRAM, muzyczna
Sound Blaster PCI, grafa Radeon 9200. bios skonfigurowany prawidłowo. i
tu PROBLEM. nie można zainstalować żadnego systemu. w XP instalator
ładuje pliki konfiguracyjne, po czym rozłącza klawiaturę i ciemny ekran.
win 98 i ME instalują się do połowy i błędy i koniec instalacji.
nadmieniam że aktualizowałem bios i zmieniałem kartę grafiki na nVidię i
nic. twardziel Maxtor 40-tka sprawny, skanowany HD Tune i HDD
Regenerator. Proszę doradźcie bo już zgłupiałem. Pozdro.