Re: zewnetrzny dysk na usb - problem z rozlaczaniem

Autor: LUXOR <luxor_at_op.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 10:48:35 MET DST

> Podczas kopiowania na niego duzych plików nastepuje efekt czasowego
> odlaczenia, tzn podczas kopiowania wywala sie blad i dysk znika mi z
> listy dostepnych dyskow.

Zazwyczaj sugeruje to zbyt duży pobór mocy przez dysk albo
zbyt marnej jakości przewód, charakteryzujący się zbyt dużym
spadkiem napięcia albo zbyt dużą wrażliwością na zakłócenia.

z ciekawostek jeszcze podam ze dysk ktory na jednej obudowie chodzi z jednym
kablem USB w innej juz wymaga dodatkowego zasilania
czyli wersja z jakoscia kabla moze byc tutaj trafna lub elektronika obudowy
stawia takie wymagania hmmmm

--
 (LUXOR)
http://147.pdh.one.pl