Re: Asus P5B, a 4GB RAM

Autor: Marek <spam_at_spam.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 01:47:41 MET DST

Dnia Wed, 03 Oct 2007 20:01:23 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Ależ do 4 GiB obsługuje.

no ja sie po necie naczytalem o dopisywaniu /PAE do sciezki.. zrobiłem to i
XP mi widzi 2GB.. przy czym w biosie i pod linuxem jest slicznie 4GB.
Oczywiscie XP wyraznie mnie informuje o tym że "Rozszerzenie adresu
fizycznego" jest aktywne - tak że funkcja ta działa a mimo to dostepne mi
jest 2GB. Coś pominąłem? Osobiscie programuje sieci neuronowe a czy to bede
robil pod linuxem czy windowsem mi jest wsio... choc wolalbym pod windowsem
to ze wzgledu na ten ram - a potrzeba mi go duuzooo chyba rzuce sie na tego
linuxa. Narazie jednak kombinuje wciaz z googlami i tym XP'ekiem

Pozdrawiam
Marek