Brak rozdzielczosci w grach

Autor: Mars <marcinste_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 23:12:25 MET DST

Witam wiem ze to nie dokladnie jest ta grupa, ale sadze ze siedza tu
spece gierkowi. Moj komputer sluzy mi glownie do pracy, ale lubie sobie
pograc w Battlefielda i problem w tym ze w grze brakuje mojej natywnej
rozdzielczosci monitora czyli 1280x1024. Najwieksza jaka moge ustawic to
1280x960 a wiadomo ze LCD wyglada napeawde dobrze w natywnej
rozdzielczosci matrycy. Czy mozecie mi pomoc, nie zebym nie mogł przez
to spać, ale mnie to denerwuje. Problem dotyczy BF 1 i 2
pozdrawiam i dziekuje