prosba o pomoc w wyborze.

Autor: Pluszowy <zolta_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 22:33:00 MET DST

Witam.
Mam mozliwosc wybrania sobie prezentu "na najblizsza droge zycia" czyli
studia, a ze sie kompletnie nie znam wiec prosze was o pomoc w wyborze laptopa.
Troche poczytalem ale tylko zamacilo mi to w glowie.
Chcialbym miec mozliwosc pogrania na laptopie w jakies gry i to nie koniecznie
z 1995 roku :D

znajomy ojca przedstawil mi cos takiego do wyboru:

http://www.allegro.pl/item250341849_acer_7320_1_73_120_1gb_cam_17_w_wa_sklep_rat.html

http://www.allegro.pl/item250833073_acer_5620z_5620_core_t2310_1gb_120_w_wa_sklep_raty.html

czy mozecie mi powiedziec ktory znich bedzie lepsza zabawka a ktory lepszym
narzedzime pracy ?

Pozdrawiam,
Pluszowy