Re: LightScribe i mazanie po plytach

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 20:12:10 MET DST

Q wrote:

> moj lite-on shw-16h5s wlasnie skaszanil wydruk 4 plyty dvd
> (omega z warstwa lighstscribe);
>
> zamiast poprawnego nadruku (tekst + grafika)
> na plycie widnieje tzw. "wojna mrowek";
>
> czy jest to raczej wina plyty dvd czy nagrywarki ?
> /wiekszosc wydrukow (nawet tych tanich omegach)
> wychodzi poprawnie;

Nagrywarki: Liteon LH-20 i Samsung SH-182.
Też miałem takie pojedyncze przypadki i to z płytami firmowymi: Verbatim i
TDK.
Wydaje mi się, że przyczyna była w działających programach podczas
wykonywania zapisu.
Nie jest to wina nagrywarki, chociaż początkowo ją podejrzewałem.
Wniosek: jak zapisuje się lightscribe to nie należy przeciążać PC innymi
wymagającymi zadaniami.
Pozatym należy często odwiedzać:
http://lightscribe.com/downloadSection/index.aspx
co pewien czas doskonalą soft do lightscriba.
Pozdrawiam.