Re: Budzetowy komp do filmów!

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 16:17:59 MET DST

norman wrote:
> chce złożyć budżetwego kompa do filmów divx, rmvb, x264. Zasilacz 300W,
> obudowe i dysk 40GB posiadam, mam tez 128MB Sd-Ram. A moze dorzucic i miec
> cos na ddr? Jaką płytę i procek polecacie? Mam przeznaczonę na to 200zł
> (używka) ! Lepiej P4 czy AthlonXP?

Polecam zakup części używanych. A już najbardziej to polecam zakup używanego
zmodowanego Xboxa (tego starego, nie 360) - wspaniały kombajn multimedialny:
http://www.allegro.pl/5994_konsole.html
Nowa nieużywana i z wgranymi poprawkami to około 450zł.

Oprócz tego mogę polecić odtwarzacze DVD/DiVX w cenie 199-299zł. Ja mam akurat
Panasonica, ale słyszałem że Manta też zrobiła cudo. Oczywiście napisy działają.
Manta to w dodatku właśnie taki pecet jaki chcesz kupić :> Widziałem wczoraj
w Makro za ~250zł.

Pecet do tego zadania to overkill.. Chciaż przyznaję: takiej jakości i wygody
jaką miałem w tandemie Ati Radeon 9100 + mplayer (linux) + pilocik od karty
tv, długo nie zapomnę.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL