Re: Jaką drukarkę atramentową kupić?

Autor: Ewa <abacus_at_abacus.com>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 02:23:24 MET DST

> Mając tylko IP4300 nie mam porównania do innych, ale na ostatnie pytanie
> mogę odpowiedzieć. Drukowanie na płytach zużywa znacznie mniej tuszu
> niż na papierze.

To bardzo ciekawe. A czy mógłbyś napisać na podstawie wydrukownia
napisów na ilu płytkach i na ilu arkuszach papieru (mniej więcej oczywiście)
operasz swoją opinię? Nie chcę jej podważać, chodzi mi tylko o fakty.
Ponadto jak wygląda zużycie czarnego atramentu z uwagi na zainstalowanie
2 pojemników - mniejszego BK i większego PGBK? Czy oba są używane
równocześnie czy raczej każdy z nich do innego rodzaju wydrukow?
I ostatnia sprawa - czy używałeś zamienników, a jeśli tak to jaka jest
Twoja opinia na ten temat?

Pozdrawiam
Ewa