Pytanie do posiadaczy ASUS P5K i GF 8800 GTX

Autor: marek jedlinski <marekjed_at_pobox.com>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 22:24:44 MET DST

Upatrzyłem sobie tę płytę ASUS-a, ale recenzenci narzekają na jedną rzecz:
porty SATA są umieszczone w taki sposób, że długie karty graficzne mogą
(podobno) zablokować dostęp do aż 4 z sześciu portów. Na przykład tu:

"Niestety ASUS P5K Deluxe ma troszkę nieprzemyślany laminat, i po
instalacji karty pokroju GeForce 8800 możemy stracić nawet 4 porty SATA."
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2521&action=all

Obrazek zdaje się to potwierdzać, a w dodatku IDE też ulokowali niezbyt
szczęsliwie:
http://www.egielda.com.pl/images/art/4c12e4f33400914383ad07a6d85d1d9d.jpg

Czy tak rzeczywiście jest i nie ma na to rady? Czy problem dotyczy
wszystkich kart GF 8800, czy tylko niektórych producentów? (Planowałem
włożyć EVGA GeForce 8800GTS 320). Poza tym felerem płyta jest fantastyczna,
ale zamierzałem wykorzystać na początek 3-4 z tych portów SATA, więc jeśli
miałbym niezablokowane tylko dwa, to odpada.

Dzięki ogromne,
.marek

--
No ads, no nags freeware: http://www.tranglos.com