Re: LPT -> USB... czy to (za)działa!?

Autor: zaemka <zaemka_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 16:55:46 MET DST

>Za przeproszeniem co Ty &^%#(*&( !? Najtańsze shity HP dostanę chyba
>za ~100PLN a i tak musiałbym zarabiać tyle co o. Tadeusz abym nie
>stracił ciągłości finansowej bo tusz bym pewnie lał do tej drukarki
>pewnie jak wódkę w swoje gardło. A ta laserówka 1100 to bardzo
>porządna myśl technologiczna jest :)

dobra, dobra jak tak uważasz to kup se ten kabel - twoja sprawa,
ale wulgaryzmów do mnie nie mów, bo z chęci pomocy Ci odpowiedziałem,
a jeśli dla Ciebie koszt tuszu 6-7 zł na 700-800 kartek to tak dużo, że
stracisz ciągłość finansową, to chyba z Białorusi piszesz na grupę. A niezłe
HP w Polsce można za 40-50zł kupić, tylko względem informacji dla
Białorusinów zapodaje - bez urazy!