Re: kompresja DVI, AMD czy intel

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 15:24:15 MET DST

"ktos" <teka@snn.pl> wrote in message news:fdst8j$jda$1@mail.ssn.pl...

> sorry :)
> jest to materiał zgrywany z kamerki na taśmy miniDV przez łącze
> FireWire, po zgraniu na dysku 1h = ca. 12GB

RAM 2GB powinien wystarczyc spokojnie, te operacje obciazaja silnie
procesor, AMD czy Intel... no coz Intel bedzie szybszy ale czy znaczaco
w relacji do ceny to mam juz watpliwosci. Im wiecej rdzeni tym lepiej
(wiekszosc oprogramowania do enkodowania video bardzo ladnie sie
skaluje), kup jak najtansza graifke i powinno wystarczy, grafika
wbudowana w plyte spowolni system i enkodowanie.
jesli bdziesz uzywal avisyntha to neistety potrafi on pracowac wylacznie
jednowatkowo, warto przed enkodowaniem zrobic plik tymczasowy z video
skompresowanym jakims bezstratnym enkoderem. Jesli dobrze
zaoptymalizujesz sytem to mysle ze bez wiekszych kloptoow osiagniesz
realtime.
Pamietaj o szybkim dysku na material video