Re: używany laptop, jakiej firmy wybrać?

Autor: kris <krzysztof_at_remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 11:55:15 MET DST

Użytkownik "juzo" <superjuzo@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fdt42p$e2j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Mariusz" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
>>

> Zdecydowanie polecam toshiby. Myślę, że dobrą A15-stkę powinieneś za tę
> cenę
> dostać.

nie polecam toshiby, przynajmniej tych nowych satellite - beznadziejny
pad -nie ma scrollu, malo czuly, grzeje sie okropnie, meczacy oczy ekran
(chociaz przed znajomymi mozna sie pochwalic ;)
strasznie duzy ale w miare lekki , 1Gb to za malo pamieci do tej okropnej
visty - z poczatku caly laptop co chwile sie wiszal
polecam hp, ibm ale z normalnym systemem

--
Krzysztof