Re: domowy "serwer"

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 10:40:39 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Jeżeli kupuję od dostawcy 5 Mbps, to mam prawo wykorzystywać
> to pasmo w całości 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Niezależnie
> czy robię to sam, czy w kilka komputerów.
>
> Dostawcy, którzy zabraniają podłączania kilku maszyn, są
> w tej chwili w zasadzie skończeni, bo coraz więcej użytkow-
> ników ma do dyspozycji więcej niż jeden komputer albo komputer
> przenośny wymagający podłączenia AP lub routerka z WiFi.
>
> Po prostu usensownieniu muszą ulec przepustowości łącz.
> Użytkownikowi domowemu wystarczy nawet pół megabita -- byle
> było nieograniczone pod względem przepustowości i nieobwaro-
> [...]

Od kiedy przestałem używać P2P, mógłbym mieć nawet abo z 10GB limitu na
miesiąc, byle bym w razie potrzeby ściągnięcia choćby Servicepacka (~300MB)
nie musiał czekać na to godziny, a kilka minut :-)

Co lepsze, superekonomiczny wolnossący diesel 30KM w Daihatsu Charade ;) z
nielimitowanym zapasem paliwa, czy idealnie gładkie autostrady i Ferrari, z
limitem paliwa na 1000km na dzień? ;-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...