LPT -> USB... czy to (za)działa!?

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 10:21:14 MET DST

Witam.
Weźmy np. taki kabelek:
http://www.komputronik.pl/Akcesoria_USB/Konwertery/Konwerter_USB_1284A_USB__LPT_/pelny,id,2094,s,1/
Czy on ma prawo bytu!? Chcę podłączyć starszą już drukarkę HP 1100,
gdzie firmowo jest kabelek na LPT ale w laptopie mam tylko USB :/ Ktoś
się może orientuje jak on współpracuje z COMPem!? Są jakieś problemy
itp.!? Laptop ma zarówno Linuxa jak i Windowsa - takie trochę wróżenie
z fusów ale czy będą jakieś konflikty czy raczej nie!? Pozdrawiam.