Low-Profile na PCI-e?

Autor: <mikolaj.zacharow_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 21:08:16 MET DST

Witam.

Planuje zmienic moj komputer (barton 2800, ga-7n400sl, 768mb ram,
radeon 9800pro) na platforme SFF czyli plyta mATX w malej obudowie
klasy desktop slim (preferowane cos w stylu HP Vectra VL420 lub
nowszych HP).

Dylemat karty graficznej: jaka karta low-profile obsluzy chociaz "w
miare" swiezsze gry typu Oblivion czy Medieval2? Wiem, ze obie gry
maja juz kolo roku, ale ich wymagania wciaz sa wysokie. Ew. Colin
DiRT? Radeon x1600PRO ASUS ma wyjscie HDMI, moze jakis x1650pro? Z GF
widzialem nowych tylko 8400GS, ale on ma szyne 64bit i wydajny to nie
jest..

To co znalazlem:
* x1600PRO
* x1650PRO
* HD2400 (64bit)
* GF 7300GT
* GF 8400GS (64bit)

Co jeszcze innego? Granice finansowe na karte ~300zl.

Potem interesuje mnie polaczenie monitor-PC poprzez HDMI.

Pozdrawiam
Mikolaj 'strOOs' Zacharow