Re: Podłączenie dwóch napędów pod jedną taśme

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 20:59:07 MET DST

JoteR wrote:
> Zrób eksperyment - ustaw obydwa napędy na Cable Select i sprawdź,
> który Ci się zgłosi jako Master, a który jako Slave - będziesz miał
> odpowiedź. Oczywiście zakładam, że nie podłączasz taśmy odwrotnie -
> ten niebieski ma być wetknięty w płytę ;-)

heh :) po pierwsze nigdy nie korzystam z CS bo wywodze sie z czasow gdy tego
nikt nie uzywal (bo czasem byly klopoty) - po prostu tak mi zostalo, a po
drugie ja pisze o tym jak sie dzieje gdy jeden ustawiam swiadomie na master,
a drugi swiadomie na slave - po prostu podpiete w innej kolejnosci niz
opisana przeze mnie nie dzialaja.

A gdyby wsadzic wtyczke drugim koncem w plyte to wogole zadziala? Szczerze
mowiac nigdy nie probowalem, ale watpie zebym nie wiedzial ktory koniec
wcisnac w plyte i zeby to bylo przyczyna :)

--
chemik333