Re: Jaką drukarkę atramentową kupić?

Autor: Ewa <abacus_at_abacus.com>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 20:25:36 MET DST

> Wszystko zalezy od zastosowan. Dla mnie nowa optymalna bylaby Pixma 4300 za 300zl, lub 5300 (bywaly po 300zl w promocjach). Ale
> posiadam uzywana 3300 za 150zl bo tez jest ok.
> Zalety:
> -sa dobre zamienniki w przyzwoitych cenach
> -druk cz-b bardzo dobrej jakosci
> -druk kolorowy takze bdb
> Teraz wchodzi nowa seria z koncowka 500, wiec 300 mozna trafic dosyc tanio.

Bardzo dziękuję. Też zastanawiam się nad drukarką Canona.
Próbowałam znaleźć informacje na temat iP4200, iP4300,
iP4500 oraz iP5300 i je porównać.
Szczerze mówiąc to nie widzę istotnych różnic między nimi
poza tą, że drukarka iP4200 jest mniejsza (jest to dla mnie
istotny argument, w szczególności wysokość)
Interesuje mnie przede wszystkim drukarka, która ma
możliwość podawania i odbierania papieru z przodu -
te wszystkie w/w drukarki tę cechę mają.

Jakie zatem są istotne różnice między tymi drukarkami,
oczywiście poza ceną, która waha się od 300 zł do ponad 500 zł?
Ponadto czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że drukarki
te zużywają bardzo dużo atramentu przy drukowaniu na płytkach
CD/DVD?

Pozdrawiam
Ewa