Re: laptop na sali wykładowej

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 19:00:25 MET DST

Paweł Kraszewski pisze:

> Tak jest w 90% przypadków. Mało jest studentów z opanowanym maszynopisaniem,
> żeby nadążyć za wykładowcą ze stukaniem.

Hmm... Niedługo będzie jedenaście lat odkąd na poważnie zająłem się PC,
wcześniej (przez pewien "przedkomputerowy" okres w podstawówce)
pisywałem referaty i wypracowania na starej, ogromnej, elektrycznej
maszynie do pisania, która leżała gdzieś w domu. Bezwzrokowego jeszcze
do końca nie opanowałem (bo nie bawiłem się w żaden kurs), ale wydaje mi
się, że na klawiaturze piszę na pewno szybciej niż odręcznie i z całą
pewnością czytelniej (nieraz przed egzaminem próbowałem domyślić się co
miałem na myśli parę miesięcy wcześniej :P)

Stukot laptopowych klawiszy raczej również powinien ginąć w tle,
zwłaszcza wykładu? ;)