Re: Podczas startu systemu karta graf. "umiera"

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 15:14:45 MET DST

Użytkownik "kN" <kN@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:fdqg55$l88$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> co moze byc przyczyna naglego wylaczania karty graficznej podczas startu
> systemu? Karta to GF8500 GT, wszystko idzie dobrze na poczatku i nic nie
> wskazuje na jakakolwiek niestabilnosc, najpierw ekran informacyjny co tam
> jest na plycie, pozniej ladowanie XP i monitor sie wylacza, tak jakby
> wylaczyl komputer calkowicie, a system w tym czasie sie laduje, bo
> sluchac/widac, ze dysk pracuje i slychac dzwiek startowy XP. Karta od
> nowosci pracowala dobrze, jednak musiala zostac wyjeta na chwile z
> [...]

Może w windowsie ustawiło sie większe odswieżanie monitora albo
rozdzielczość i monitor tego nie wyrabia i się wyłącza. Ja bym zobaczył czy
w awaryjnym mozna zmienić rozdzielczosc na wyzszą. Mi się nieraz też jaja
dzieją z garta graficzną jak np odłącze wtyczkę od sygnału na monitor w
czasie pracy komputera i wtedy steroink szlag trafia ale pomaga ponowna
instalacja sterownika.
Ewentualnie możesz uruchomić jakiego linuxa live cd/dvd i zobaczyć czy nadal
bedą błędy.