Re: problemy z pavilionem

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 14:01:27 MET DST
Message-ID: <fdqniq$ugb$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "aniołek" <anka.shirley@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fdo65m$mc5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam problem z notebookiem pavilion kupionym w komputroniku.
> po okolo tygodniu wzglednego nieuzytkowania zorientowalem
> sie, ze w dosyc drogim egzemplarzu prawa przednia
> czesc obudowy jest zle spasowana. notebook po polozeniu
> wzglednie lekkiej reki po prostu skrzypi !!!
>
> Ponadto trzy z czterech nozek dotykaja powierzchni stolu lub
> biurka. czy ktos z Was ma pomysl co sie powinno zrobic
> w takim przypadku ...
> zamierzam cos z tym zrobic poniewaz stalem sie posmiewiskiem
> kolegow, ktorym duzo tansze laptopy nie skrzypią ... komu to nalezy
> oddac sklepowi czy jechac do serwisu HP - i do kogo
> nalezy wybor roszczen ? przepraszam jesli troche ntg ale
> chyba bardziej tutaj niz na prawniczej liscie dyskusyjnej
> znajde jakas podpowiedz, gdyz glowny problem to co nalezy
> zrobic jesli sie okaze, ze jest to typowa usterka tego modelu.
> (co poniewczasie zauwazylem, ze ludzie sygnalizuja na boardach
> w internecie). moze ktos z was serwisowal juz notebooka z tego
> typu usterka ? pytam, bo jesli wymieniaja calego notebooka
> to musialbym przegrac wszystkie dane, bo do tej pory zdazylem
> customizowac cale srodowisko i wrzucic sporo roznch rzeczy.
>
> doremon.

Jak się daje sprzęt do serwisu to zawsze warto zrobić sobie kopię danych i
ew. obraz sytemu. Przeciez nie wiesz jak się zakończy sprawa. A poza tym to
właśnie od tego są serwisy żeby im zgłaszac rózne błędy i awarie. Z tego co
wiem i z własnego doświadczenia serwis Hp należy do dosyć dobrych i można z
nimi spor załatwić
Received on Mon Oct 1 14:05:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 01 Oct 2007 - 14:51:01 MET DST