Smieci na obrazie

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 13:46:32 MET DST

Witam

Mam taki problem z komputerem :

Jezeli zostawi sie go wylaczony na dluzej (na noc) to rano po wlaczeniu na
obrazie sa dziwne smieci.

Od razu po starcie literki wygladaja jakby byl problem ze zbieznoscia
kolorow i jest kilka pionowych liniii
co jakies 10 cm (chyba niebieskie).

Po zaladowaniu windowsa jest najnizsza rozdzielczosc i dalej obraz wyglada
tak dziwnie a dodatkowo
windows informuje o problemach z wyswietlaniem.

Po resecie jest wszystko ok. Potem mozna wylaczac i jest ok ale na dluzej
niz godzine nie mialem
jeszcze okazji sprawdzic.

Nagralem jak to wyglada aparatem fotograficznym ale chwilowo mam problem ze
skopiowaniem tego. Jak
bedzie trzeba to skopiuje i pokaze.

Te problemy zaczely sie raczej nagle. Nie kojarze zeby cos bylo w komputerze
grzebane wtedy.

Czy ktos wie co to moze byc ? Mam nadzieje, ze nie dostane standardowej
odpowiedzi : zasilacz