Re: Są w produkcji laptopy z seryjnym portem LPT???

Autor: MaGazynieR <news_at_magazynier.dot.net>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 12:09:14 MET DST

SzymonK pisze:
> Witam,
> jak w temacie. Niestety nie slyszy sie o tym czesto, ale moze ktos z
> Grupowiczow zna jakis niszowy produkt??? Sprecyzuje, ze chodzi mi o laptopa z
> seryjnym portem LPT. A jesli chodzi o przejsciowki, czy ktos, kto uzywa
> przejsciowki PCMCIA/LPT moglby sie wypowiedziec, jak to dziala? Zaznacze, ze
> USB/LPT mnie nie interesuje.
> Pozdrawiam Wszystkich i z gory dzieki za wskazowki.
Np. Dell + stacja dokująca
Porty we/wy:
port szeregowy, złącze dokowania, 3 porty USB, złącze VGA, gniazdo
słuchawkowe/głośnikowe, gniazdo RJ-11, gniazdo RJ-45, gniazdo zasilania,
wbudowany mikrofon, port podczerwieni, port IEEE 1394, gniazdo kart SD
Opcjonalna stacja MediaBase:
przycisk zasilania, blokada antykradzieżowa, porty szeregowy i
równoległy, złącze VGA, złącze DVI, 3 porty USB 2.0, 1 zasilany port USB
2.0, gniazdo RJ-45 port, gniazdo RJ-11, gniazdo mikrofonowe, gniazdo
słuchawkowe
Napędy optyczne: CD-RW/DVD lub 8X DVD+/-RW

--
MGR