Re: domowy "serwer"

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 19:39:27 MET DST

> No, to jest fajne :)
> Trochę się rozglądałem w międzyczasie, ale ceny innych pudełek w okolicach
> 800-1000zł bardzo zniechęcały. Tutaj dużo taniej.

Ja już prawie bym takie cos kupił ale cały czas czekam, że połączą
funkcję z 2 zewnętrznych Hdd - NAS/FTP/P2P i Media Player(Divx, VOB
napisy, Mp3, jpg) i jedna i druga obudowa bez dysku kosztuje około
300zł, dałbym 500zł za "all in one" leżące pod telewizorem w nocy
ściągające filmik a następnego dnia umożliwiające odtworzenie go wprost
na TV :) Welland już jest blisko, jeszcze tylko klient P2P :)