Re: domowy "serwer"

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 11:57:06 MET DST

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1j9b1cve58qr8.dlg@kapselek.net...

> Tam ktoś wyżej pisał o obsłudze p2p, ale łapię tematu jeszcze. Takie
> obudowy to potrafią? Że np. ustawię żeby pobierało mi z jakiegoś ftp duży
> plik i bez włączonego komputera taka puszka sama sobie poradzi?

Puszka nie ma klawiatury, więc wykonuje tylko te funkcje, które tego nie
wymagają. Na przykład może być serwerem ftp czy www dla komputerów z
zewnątrz lub wewnątrz. Jeśli ktoś z zewnątrz zleci taki transfer, to
oczywiście tak, nie musisz włączać kompa. Żeby coś pobrać na swoje
życzenie - musisz takie pobieranie zainicjować: podać nazwę serwera, pliku i
takie tam. Na samej puszce się nie da.