Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sun 30 Sep 2007 - 10:43:30 MET DST

Niestety taka polityka marketingowa. Dziwne to troche ze nie maja ani
Firewire ani TV Out. Ja mimo wszystko sie zdecydowalem.
Chcesz miec to wszystko kup Asusa... Co do matrycy to zastanawialem sie nad
matryca 14", wrecz. 15.4 za bardzo powieksza notebooka, a jeszcze przed
chwilka seria T60 nie oferowala panoramicznej matrycy - niektórzy twierdza,
ze panroama w notebooku to porazka - troche sie z tym zgadzam. Ten R61 jaki
mialem w rece byl panoramiczny i byl wg mne za duzy po prostu. Myslalem tez
nad jakims 12" ale to juz nieco za maly ekran. Natomiast do noszenia po
prostu marzenie. Np Thinkpad X - 1,5 kg ;-)
A w ogóle to mam ustawiona rozdzialke 1024x768, dopiero jak chce cos w
Photoshopie porobic albo innym Corelu to ustawiam natywna czyli 1400x1050.

--
Mariusz