Re: HDV po WiFi?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 21:19:21 MET DST

MC <m5c@go2.pl> wrote:

> Ja naiwny myślałem, że laptop jest komputerem przenośnym i nie musi
> stać "w innym pomieszczeniu niż reszta sprzętu". Ktoś szuka kłopotów.

            Jak patrze na ludzi kupujacych teraz laptopy, to co najmniej polowa
lepiej by zrobila, a na pewno oszczedniej, z wieksza perspektywa rozbudowy
i wbrew pozorom bardziej ergonomicznie (z oczu da sie wyczytac pozadanie
giercowania) kupujac desktop. No ale laptop jest teraz "trendy" wiec wielu
ludzi kupuje go jako pierwszy i jedyny komputer, mimo ze i tak jest on
potem przywiazany do jednego biurka w pokoju. Nie mowie oczywiscie ze tak
jest w tym przypadku.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl