Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 17:14:59 MET DST

W Thinkpadzie dostajesz dobrą sztywną i trwałą obudowę oraz wiele
przemyślanych i sprawdzonych od lat rozwiązań, dlatego płacisz za niego
nieco więcej. Sam używam Thinkpada i jestem zadowolony - mozna na nim
postawić kubek, bez obawy, że złamie się obudow ai pęnie matryca (jak np w
Dellu).
Rozdzielczość 1680x1050 jest w sam raz..... na monitorze 21" ;-P Na notku
niestety to porażka, choć znam takich co mówią, że jest super, tylko czasem
dziwnie blisko trzymają głowę monitora żeby odczytać komunikat małą czcionką
;-). DLa oczy wygodna jest 1280x800, natomiast dla aplikacji 1680x1050.
Kupowałem ostatnio R61 dla znajomej i niestety nie miał zbyt dobrze
podświetlonej matrycy - na czarnym ekranie widać było lekkie rozjaśnienie u
dołu i po bokach (ale nie na samym boku). Reszta w porządku.

--
Mariusz