Re: Monitor podłączony do laptopa - kiepska jakość

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 10:28:51 MET DST

Dnia Sat, 29 Sep 2007 10:03:02 +0200, Player napisał(a):

> Użytkownik <przemoWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
>
> tak, oprócz auto masz ręczne ustawienia w menu (faza, ostrosc, clock -
> poszukaj)

Zobacz czy to nie jest problem ze złym ustawieniem ClearType.
http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/Step1.aspx

P.S. Na niektórych monitorach LCD czasem trzeba ustawić 70-75 Hz. Nie
wiem czemu ale obraz się poprawia.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/