Re: Temperatura dysku - niepokojące wskazania

Autor: wik <wigiWYTNIJ_at_klub.chip.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 15:51:27 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnffpsji.ke4.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "wik"

> A pewien jesteś, że program dobrze czyta tę temperaturę?

Temperaturę mierzę dwoma programami: HDD Health i HDD Thermometer i
wskazania są identyczne.
Zastanawia mnie temperatura po ok. 1 minucie od startu komputera - 38 st. C
to chyba za dużo, zwłaszcza, że Maxtor ma 23 st., a więc zbliżoną do
pokojowej. Czyżby uszkodzony czujnik temperatury, czy to się zdarza?