Re: Dyski Samsunga dzisiaj - jakie opinie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 14:27:37 MET DST

Dnia Fri, 28 Sep 2007 08:12:34 +0200, Artur napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> nie wiem czy wszystkie ale wiem, ze na pewno nie bede probowal sie o tym
> przekonac kupujac kolejnego samsunga... problem byl na pewno z dyskiem bo
> wczesniej w tym systemie chodzil dysk hitachi i smigal az milo... tryb pracy
> na pewno byl UDMA poniewaz transfery byly w normie, tylko czas dostepu taki
> do dupy

No to sam widzisz do czego prowadzi wyciąganie wniosków na podstawie
pojedynczych doświadczeń. Dyski Samsunga nie są ani lepsze, ani gorsze
od innych dysków, i tak jak każdy dysk potrafią się spsuć. Osobiście nie
zauważyłem zwiększonej awaryjności w porównaniu do innych marek. Wręcz
przeciwnie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/