Re: Montaż sieci komputerowej - jaka cena?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 10:04:32 MET DST

Użytkownik "barteks " <barteks0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fdh5c3$pf8$1@inews.gazeta.pl...

> Interesuje mnie ile kosztuje montaż sieci komputerowej na 5 komputerów
> +drukarka, rozstawienie sprzętu, instalacja obrazów ( Norton Ghost) i montaż
> korytek na kable....

to jeszcze zalezy od tego czy po prostu chcesz miec polaczone ze soba komputery
i zeby to dzialalo, czy chcesz miec siec okreslonej klasy, w tym pierwszym
przypadku moze to zrobic kazdy kto umie sie poslugiwac narzedziami zwyklymi i
kronowskimi, oraz nizsze ceny materialow, w tym drugim musi juz to zrobic ktos
kto ma o tym wieksze pojecie, plus wwyzsze ceny materialow