Aspi pod Windows Vista

Autor: <mikkanen_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 09:17:39 MET DST

Witam,
mam mały( duży) problem z nagrywaniem...
otóż, w czym problem ?
Mam nagrywarke Pionieer która nie nagrywa, natomiast można odczytywać płyty.
Poszukując w necie, znalazłem info, że mogą być temu winne sterowniki Aspi( a
własciwie ich brak)
Sprawdziłem i rzeczywiście nie mam tych sterowników.
Próbowałem instalować "aspi471a2" ale progam pokazuje komunikat, ze nie można
zainstalować tych sterowników. Prawdopodobnie dlatego, ze sa one przeznaczone
dla Wszystkich innych okienek tylko nie Vista. Uruchamiałem, we wszystkich
możliwych trybach konwersji ( czyli xp, 2000, NT, 2003) i nic.

pytanie..jak zainstalować te sterowniki pod Viste, nie chciałbym z tego powodu
wracać do XP

pozdrowionka
Michal