Re: Dysk przechodzi w tryb PIO...

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 21:19:09 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> A ja tak na marginesie:
>
> 817472 - Dyski IDE ATA i ATAPI działają w trybie PIO po wystąpieniu
> wielu błędów przekroczenia limitu czasu lub błędów CRC
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;817472

Czyli - bo ja nietechniczcny jestem - jesli mialem na kanale IDE1 dysk i
on przeszedl w PIO, to wina tych bledow CRC. Przepinam dysk na drugi
kanal IDE2, licznik bledow sie resetuje, i... zaczyna liczyc, po jakims
czasie znow wskakuje tryb PIO.

Znaczy - dysk sypie bledami. Znaczy dysk sie sypie? Tak?