Bardzo dziwny problem z myszka ;(

Autor: Mati W <matiw91_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 20:46:59 MET DST

Witam.

Z góry przepraszam jak napisze coś nie tak albo za mało szczegółowo albo coś
takiego ale to jeden z pierwszych moich postów!

A więc spróbuje zacząć od początku. Wygrałem myszkę Creative Gamer 7500 w
konkursie radiowym. Moja radość z wygranej nie trwała jednak długo ponieważ
kilka (kilkanaście) dni po zainstalowaniu jej zaczęła się wieszać, tzn. w
pewnym momęcie staje w miejscu i albo po 3-4s ruszy albo musze schylać się
za komputer i wyciągać kabel USB od niej i podłączać go znowu. Szczególnie
często ten problem pojawia się podczas oglądania stron int. Strasznie to
uciążliwe bo czasami po 10 razy musze się schylać i robić to samo. Czasami
bywa tak, że słychać jakby coś nagle odłączyło i podłączyło się z powrotem
do USB (taki odgłos w Windowsie). Kiedy się wiesza nie przestaje z reguły
działać (świeci się ale nie chodzi), ale czasami także się kompletnie gasi.
Bywa też tak, że nagle wyświetla się komunikat "nie rozpoznano urządzenie
USB". Jak odłączę myszkę i podłączę drugi raz działa. Ostatnio doszedłem do
wniosku że Windows rozpoznaje ją tylko na pierwotnym gnieździe USB (tam do
którego była podłączona podczas instalacji). Odstępy pomiędzy tymi awariami
też są różne - czasami dwa razy pod rząd a czasami chodzi 3godz i jest
dobrze. Sprawdzałem w zarządzaniu energią ale nie mam zaznaczonej opcji
wyłączania jej w celu oszczędzania energii czy jakoś tak.
Nie wiem czy zrozumiecie o co mi chodzi ale się starałem...
I teraz najważniejsza sprawa: chciałbym się dowiedzieć czego może być to
przyczyna i czy to wina komputera czy myszki. (stery oczywiście wgrałem
oryginalne)
Bardzo proszę o pomoc i z góry przepraszam za jakieś błędy!