Re: Dyski Samsunga dzisiaj - jakie opinie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 15:40:41 MET DST

Dnia Thu, 27 Sep 2007 11:38:09 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

> Ja juz wiecej samsunga nie kupie. Najlepsza lekcja jaka dostalem od tej
> firmy jest nabyty odruch robienia czestych back-up'ow.
>
> W tej chwili mam dysk sata 250GB samsunga i jest to trzeci identyczny dysk w
> ciągu ostatnich dwóch lat w moim komputerze.
> Pierwszy padl nagle po poltorej roku (elektronika). Dostałem nowy, ale od
> nowości nie dawal sie sformatowac (mnostwo bad-blockow). Dopiero trzeci dysk
> dziala poprawnie, ale caly czas boje sie o dane na nim przechowywane.
> Dlatego na wazne dane mam dodatkowo seagate'a...

> [...]

Od paru lat użytkuję kilkanaście Samsungów w firmie, o wielkościach od
80 GB do 250 GB. Żaden się nie zepsuł, dyski są cichutkie, szybkie i
bardzo mało się grzeją. W tzw. międzyczasie padły trzy Barracudy.
Aktualnie nie kupuję innych dysków poza Samsungiem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/