Re: drukarka vs toner = ta sama cena

Autor: heniek <spud_at_USUNTOgo2.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 15:31:18 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:fdgan2$qkd$1@news2.task.gda.pl...
> Użytkownik "heniek" <spud@USUNTOgo2.pl> napisał w wiadomości

> pytasz czy stwierdzasz?

Chciałem zapytać o nowy toner, bo ja osobiście nie widzę w tym sensu.
Zastanawiam się tylko co się stanie jak nie tylko ja dojdę do takiego
wniosku....

Powiedzmy ,ze w PL mamy 40 M ludzi, połowa ma komputery, niech 15 % ma w
domu laserowe drukarki i nagle wywalą je na śmietnik. To daje nam 3.000.000
górę drukrek !!!

Nie jestem jakimś fantycznym ekologiem, który chce kogoś na coś nawracać,
ale naszło mnie właśnie, że użytkowanie komputera prod. całkiem sporo
śmieci.

> sens jest taki ze za podobna cene masz nowy toner, to jesli myslisz tak
> troche praktyczniej, z drugiej strony co to za drukarka ktora po
> wydrukowaniu 2,3 tysiecy stron ma juz problemy

jeżeli chodzi o moja drukarke to problemy ma tylko z zaciąganiem papieru
to pewnie dlatego ,ze tylko co 6 miesięcy jest ostro katowana (sesja)
a potem sie kurzy

--
Wesprzyj honorowe krwiodawstwo.
Oddaj krew lub kup gadżet